Onze aanpak

Wanneer je een betere ondernemer wilt worden, dan is het van belang om te weten wat dan 'een betere ondernemer' is. Dat perspectief bepaal je natuurlijk zelf. Dat betekent ook direct dat in de basis ieder traject dat met ondernemers wordt doorlopen anders is qua inhoud. Toch is onze aanpak, benadering en uitwerking in de basis gelijk.

1. Kennismaking
We willen weten wat jou drijft, wat je beweegt en of we een klik hebben samen
2. Inzicht op hoofdlijnen
Nadat we er achter zijn gekomen waar je voor staat, zijn we benieuwd naar waar je voor gaat en wat je ambities zijn. Op die manier komen we er achter of wij wel toegevoegde waarde kunnen leveren. Wanneer dat namelijk niet het geval is, dan houd het voor ons op.
3. Inzicht en overzicht
Voordat we plannen kunnen gaan maken voor de toekomst is het van belang om te weten wat je vertrekpunt is. Met andere woorden: waar kom je vandaan? Waar sta je als mens, ondernemer en bedrijf? Pas wanneer dat helder is kun je verder.
4. Plan van aanpak
Jij weet waar je naar toe gaat. En wij weten waar je staat. Tijd voor het maken van een plan. Het bepalen van de route. Het stellen van prioriteiten en het uitzetten van acties.
5. Implementeren
Met een plan heb je een leidraad voor wat je moet doen. Maar hoe pak je het aan? Hoe zorg je ervoor dat er écht iets gebeurt? Dat acties worden opgevolgd? Dat de groei van het bedrijf een prioriteit blijft. In deze fase staan we naast jou als ondernemer.

Ontwikkelingstrajecten als deze zijn even verhelderend als confronterend. Het is logisch om te doen en tegelijkertijd spannend om aan te beginnen. Het geeft enerzijds rust en zet anderzijds heel veel in gang.

Durf jij het aan?